(Android) Koken \u0026 eten burger kitchen cheat code onbeperkt primogems
Mar 6, 2022 13:29:05 GMT -5
Post by apneygolegra on Mar 6, 2022 13:29:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Koken \u0026 eten burger kitchen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Koken \u0026 eten burger kitchen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt primogems ▞▞▞
▞▞▞ Koken \u0026 eten burger kitchen 2022 version ▞▞▞
Horable je moet steeds herladen het speelt niet zoals het hoort
Ik speel dit spel nu al een tijdje, het is nu tijd om naar een ander restaurant te gaan na het voltooien van het Chinese restaurant. Maar het laat me niet verder gaan en stuurt geen klanten meer. PLEASE DIT OPLOSSEN, want ik heb veel tijd en geld in dit spel gestoken.
Interessant, maar ik denk dat het het niveau moet laten zien😶😶😶
vond het spel in het begin leuk, maar nu herstelt het mijn levens niet en als dat het geval is, worden er vijf weergegeven, maar na twee zegt het me dat ik geen levens meer heb... erg frustrerend als ik eraan denk om de installatie ongedaan te maken als het niet snel wordt opgelost...
Een beetje ingewikkeld, maar het is leuk.
Deze game is tot nu toe goed, alsof het erg leuk is, het kan stressvol en uitdagend worden 😃🤗
Dit is mijn favoriete kookspel! Hoewel, vandaag was ik teleurgesteld toen ik alle niveaus had voltooid... Wanneer komen er nieuwe restaurants bij??? HEEL snel hoop ik!
Dit spel is verslavend en ontzettend leuk. Een muf spel. Zal je aandacht fit houden.
spel is geweldig, behalve de afgelopen 2 weken heb ik geprobeerd mijn lantaarnfestival te starten en het spel doet niets. Ik kan niet verder omdat ik de taak waarvoor we sterren gebruiken niet kan voltooien. Ik heb er ook genoeg, er gaat gewoon niets door. los dit probleem op. Ik wil blijven spelen
Geen sterren, want spel laadt niet.
Ik heb geüpdatet en het bracht me terug naar lv 1, en ik was op lv 133 of iets dergelijks. hou van het spel maar teleurgesteld. waardoor ik mijn taken niet kan uitvoeren.
Gacha Club Jocuri obișnuite kagi
Ik hou van het spel, maar kan niet voorbij pekingeend komen. Als ik de lantaarns ga aansteken, bevriest het en laat me niet verder gaan.
Het is een afdalingsspel, maar het spel sluit voor zichzelf, wat ik toevallig niet leuk vind, kun je daarmee helpen?
Sommige levels zijn zo moeilijk dat de enige manier om er voorbij te komen is door edelstenen of boosters te kopen die ERG duur zijn😣
Memasak restaurant chef game Santai iob
Geweldig spel, maar denk dat er een probleem is op niveau 11. Er staat dat ik de lantaarns moet aansteken, maar ik kan de taak niet uitvoeren.
Te hard, te snel, wil gewoon spelen, maar ik ga niet betalen
leuk spel
Sommige niveaus zijn onmogelijk te winnen, tenzij je geld uitgeeft. En wanneer komt er een update? Ik speel al een week op hetzelfde niveau.
Bevriest het sluiten zonder reden
versla alle niveaus en nu kan ik niet meer spelen. 3 restaurants is niet genoeg. Ik ga het spel binnenkort verwijderen als ik niet meer kan spelen. Waarom een spel beginnen en het niet afmaken? Zo teleurgesteld
genoot van het spel, maar wanneer je level 173 bereikt waar je de lantaarns aansteekt, bevriest het spel en kun je niets anders doen. ok ik heb de game vandaag geüpdatet en ben al mijn voortgang kwijt, ik ben terug begonnen op niveau 1. zal meer sterren geven als bugs zijn opgelost tot die tijd zal ik deze game verwijderen
Erg leuk spel 👌 en ook geestverruimend is het spel een super plz download het ☺️
Het spel is gemakkelijk te volgen instructies en de graphics zijn goed.
Slechtste spel ooit. Het begint niet eens. Hij heeft een half uur nodig om te laden en start nog steeds niet. Ik ga het deïnstalleren😡😡
levens herstelden niet na 5 uur.
was erg leuk, maar ik zit vast te proberen "het artikel te lezen" over het restaurant. het neemt de ster en bevriest. updaten loste het probleem niet op, dus ik zit gewoon vast
na 26 levels en alles vol upgrades een paar levels geleden.. en geen einde in zicht voor een nieuw level of iets nieuws in het algemeen... Ik verveelde me gewoon met de constante pannenkoeken. er is geen overzicht als je een nieuw "iets" krijgt, dus ja ... op een gegeven moment saai
Ik vind dit spel leuk, maar het wordt niet bijgewerkt voorbij het restaurant van Pekingeend
Het spel loopt de hele dag vast op hetzelfde niveau. Ik wou dat iemand dit probleem snel zou oplossen
Ik heb er een tijdje van genoten. Nu ben ik helemaal opnieuw begonnen! Heeft werk nodig! Ik zou niet aanraden om te downloaden.
het spel bevriest en keert terug naar vorige niveaus? corrigeer dit alstublieft.
Het was leuk totdat ik van de eendenfase terugging naar de ontbijtfase nadat deze was bijgewerkt. Dus ik heb zojuist de installatie ongedaan gemaakt omdat ik fase één speel en nog steeds taken doe voor Chinese restaurants.
Ik heb dit spel oorspronkelijk vijf sterren gegeven. Ik opende het spel echter nadat ik het bijna 24 uur niet had gespeeld, alleen om te ontdekken dat mijn leven niet was hersteld! Blijkbaar werkt de timer die aftelt om je leven te herstellen alleen als het spel draait. Los deze bug op!
Het is een leuk spel, maar levens worden niet aangevuld, en dagelijkse bonus heb ik niet gekregen sinds de eerste dag dat ik speelde. Zou meer sterren hebben gegeven, maar dat komt gewoon door mij serieus. Het is 48 uur geleden en niets. Hmmmm Verbaasd over die frfr
Ik kan kickballen
Niveau 12 dat om 14 klanten vraagt, gaat maar tot 9 klanten. Er is geen manier om hoger te komen. Ik heb de app verwijderd.
Spel was geweldig, maar ik heb de levels uit. Ze hebben slechts 3 restaurants en laten zien dat ze eraan werken om er meer toe te voegen. Maar geen tijdsbestek op nieuwe niveaus.