Post by apneygolegra on Mar 6, 2022 13:26:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rogue Land ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rogue Land IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke penger ▞▞▞
▞▞▞ Rogue Land 2022 version ▞▞▞
Rogue Land Δράση bnk
Definitivt 5 stjerner, skuddvekslinger for valgene for grafikk og fargepaletten, veldig veldig magisk!!
Spilt et par dager Veldig fint spill, enkelt, men likevel morsomt uten tvungne annonser
Stort potensiale, men romrepetisjon i genererte nivåer lar oss virkelig, virkelig la oss gå ned. Jeg ville spilt ett nivå og startet det neste og lurte på om jeg var på forrige nivå. Rommene og rekkefølgen av rom gjorde at hvert nivå føltes nøyaktig det samme, bare med litt forskjellige fiender. Hvis flere romdesign ble lagt til for å gi mer følelse av nivådifferensiering, ville dette vært et fantastisk spill.
Energisystemet er utdatert og litt irriterende, men ellers er dette spillet morsomt Det har bedre mekanikk og gameplay. Det er et åpent område hvor du kan velge forskjellige veier i stedet for et grunnleggende romsystem. Og statistikken er mer komplisert enn de andre mindre spillene som Arch hero Sidenote Noen av sjefene er urimelig vanskelige
Ser gøy ut, men er ikke fan av energisystemer.
Jeg må vente 10 minutter for å spille en kamp
De mange fiendene ankom den mest sakte handlingen
Hver gang jeg prøver å slå nivå 34, synker bildehastigheten til 0,1 fps. Bokstavelig talt, 1 bilde hvert 10. sekund.
applikasjonen starter ikke på Xiaomi Redmi note 8 Pro
Har spilt i noen dager, ikke et dårlig spill så langt. Min desidert største klage er doggy doodoo-kontrollene... Er det virkelig det beste dere kan gjøre? Fiks det (eller gi oss en måte å justere følsomhet og presisjon på), og det ville være et ganske morsomt spill.Liker spillet, men støtten er ikke-eksisterende.
Morsomt å spille og utsikten er ganske kul. Spillet henger når mange fiender er rundt, noe som får fyren til å fryse noen ganger, men annet enn at det er moro.
Godt spill. Fint konsept og grafikk ville gitt flere stjerner, men spillet trenger feilretting. Spillet fryser for ofte
Jeg liker dette spillet. Det er det beste bueskytingsspillet jeg har spilt så langt, men det er noen problemer.. 1)De vilkårlige roterende ferdighetene du må velge mellom, er ikke alltid til din fordel. For eksempel, si at du er utstyrt med buen, og spinneren avslører helse-up, et hjerte og tunge bolter, ingenting for fart, eller atk up. Du vil dø hvis den første sjefen er den ildspytende frosken, eller den krympende trollmannen, eller den store jordgolemen.Sier bare..😏😅😉
Morsomt og avhengighetsskapende spill. Tidlige stadier mest underholdende. Godt å starte på #1 igjen med nye karakterer å bygge opp. Ikke full av annonser. Bra spill.
Flott spill med flott grafikk, vil enda bedre hvis jeg kunne synkronisere med Google med fremgangen min.
Rogue Land Action xqw
Morsomt spill til å begynne med, men det blir veldig raskt griny uten å tilby variasjon i grinden eller muligheten til å bruke energi automatisk. Jeg går videre. Edit: også ja... Rockeboss er helt OP sammenlignet med andre. Hvis han gyter som første sjef før du får oppgraderinger... Du kan like gjerne slutte der
Grønt terreng og grønne prosjektiler, det er så vanskelig å legge merke til
Fantastisk spill flott og ikke så enkelt som du kanskje tror
Wild Panther Sim 3D 시뮬레이션 pmh
Jeg har spilt i en måned, gjort en god fremgang med både helter og våpen, og plutselig i dag er fremgangen min forsvunnet uten noen måte å gjenopprette den. Farvel spillet
Flott spill, men etter siste oppdatering er fremgangen min tapt og jeg må starte på nytt. Jeg har ikke funnet hvor jeg kan logge på eller synkronisere noe for å få alt tilbake. oppdatering: etter at tørke startet fra begynnelsen og etter noen måneder forsvant alt IGJEN. Tuller du med meg?
oppdatering: det er fikset nå, men legg til nye verdener og stadier :oppdatering: 1. oktober-oppdatering, spillet sitter fast på lasteskjermen :anmeldelse: • ny interessant stil for stop and shoot-sjangeren • maks antall ferdigheter bør være mer enn 15 • kan ikke få Elements-oppgraderinger hvor som helst • Kun 120 trinn • ble kjedelig etter samme repetisjoner av verdener og monstre • ingen nye oppdateringer
Spillmekanikk og animasjoner er amatører i beste fall minner meg om 90-tallsspill ... dens 2022 kom igjen, dette er forferdelig.
Morsomt, lett å forstå som må prøves.
Søt, hyggelig, villedende enkel.
Det beste av pilskytespillene jeg har spilt så langt. God grafikk og kontroller, mange oppgraderinger og et kult verdenskartelement som hindrer det i å føles monotont. Veldig lett på annonser også!
spillet sluttet å virke, det sitter fast på falsk landskjerm
Spillet startet bra med belønningene spesielt, nå får du 1/3 på hver begivenhet og uten å bruke penger vil det ta deg 1 år å samle de spesielle heltene... synd...var et fint spill inntil for 2 oppdateringer siden da de ødelegge det
Rett og slett archero, men med bedre animasjon
Rogue Land Akció rvkw
Spillet er bra, og jeg er glad for at når en fiende dør, dør hans kraft og prosjektiler også Instaed of Archero deres prosjektiler forblir rundt og dreper deg. Det var derfor jeg sluttet å spille Archero. Karakterene er trege , men nøyaktige og veldig gode til å sikte Archero - etterslep og feil , da den ikke bruker fullskjerm til å skyte . Fiender dreper deg på lang avstand som du ikke kan se, og karakterene setter seg der som en taper. Også på dette spillet, vennligst gjør pilene bedre og du har lengre syn takket være.
Det er for treg grafikk
I motsetning til andre spill med hendelser som krever at du har karakterer på høyt nivå, gir Rogue Lands deg ferdigheter som viser deg et glimt av hva som er mulig ved spill på høyt nivå. Annonsene er rettferdige. Hvis du føler deg kompetent nok, gå videre uten et helseløft! Trenger imidlertid flere sjefer og fiendetyper for å forlenge levetiden til et så morsomt spill!
Annonser er ikke tvunget. Spillet er bra i noen dager til du treffer betalingsmuren. Energisystemet gir deg 6 forsøk på nivåer som er helt basert på flaks selv om du bruker det tilfeldige annonsetilbudssystemet.
Sverd og bombe suger. Noen utfordringer er ikke vanskelige, det er bare urettferdig som om du vil at jeg skal slå rockesjefen ved å bruke et knallhardt sverd? Jeg fullfører nesten dette spillet, men jeg har bare iselement. Gjør et nytt oppdrag.
Ville vært fint om jeg kunne få kjøpene mine fra bow land (samme spill), slik at jeg ikke trenger å kjøpe alt på nytt i dette spillet. Kommer du til å droppe dette spillet også?
Mynt i spillet er svært lite og bør kjøpes fra butikken med ekte penger! 😠 Det er også et latterlig hjul som du må betale for å betale 250 ringer for ett spinn! 😨😨 Hele spillet er tull. 💩💩
det er et morsomt spill. Jeg har alle karakterene låst opp, men for å virkelig få mest mulig ut av dem trenger du karaktertokens. Event RNG føles så ille når du ikke får en god mengde skår. Betal eller vent en måned til det kommer tilbake.
Virkelig god estetikk og grafikk. Elsker det så langt
Spillet er OK, ikke noe bra. Å låse opp ekstra karakterer eller våpen må kjøpes.
Det gjentar seg bare...
Energisystem spill.
Utover verdig! Så mye bra actionspill! Krever dyktighet og smart! Utmerket spill.
Flott spill, men fryser mye!
det er et morsomt spill grunnen til at jeg ga det 4 stjerner er på grunn av energien, hvorfor ikke fjerne energien og la oss spille så lenge vi vil..
Bra spill. Ikke så forskjellig fra andre spill av den typen (archero, etc.), men verdt å prøve.
Ganske bra spill, ganske underholdende. Selv om det har et par feil, krasjer spillet hver gang jeg prøver å samle inn sesongbelønningene mine. Jeg må starte spillet på nytt, men når jeg gjør det, er belønningene borte
Det er et Aechero-spill og jeg vil ikke spille en jentekarakter. Jeg er lei av det søppelet.
Virket morsomt til å begynne med etter å ha lest anmeldelser, men jeg klarte ikke å komme meg forbi det andre slaget fordi det fortsatte å feile en fiende utenfor skjermen hvor jeg ikke kunne treffe ham. Tilbakestill nivået og spillet flere ganger uten hell på samme del. Så nå skal jeg avinstallere det. For de som ikke har oppdatert spillet, kan det være lurt å revurdere. før oppdateringen hadde hanskene for hastverk på nivå 5 14 % (4 %) angrepshastighet og 8 fot rekkevidde, nå har den 9 % (2%) og 5 fot. Gud vet hva annet som blir redusert i navnet "balanse ".
Hvis jeg mister flere dumme edelstener har jeg spart for å lage et tøft kart på grunn av den dumme trollsjefen som lurer, er jeg ferdig. Så mye bortkastet tid. Hver gang jeg ser den sjefen dukke opp, blir jeg nervøs, spesielt på noen av de lengre nivåene. Det er bare søppel som det ikke er en feilsikker for, og det eneste alternativet er å avslutte. Og fordi det alltid ser ut til å skje når jeg bruker 75 eller så edelstener for å få oppgraderingene, føler jeg at det er med vilje å avlytte.
Rogue Land Екшн cmsq
Et vakkert, morsomt og lett å lære spill, jeg er så glad jeg ga det en sjanse
Jeg har nettopp installert dette spillet og ble ganske overrasket over mekanikken, men det fortsetter å krasje hvert 5. minutt eller så, jeg prøver å installere på nytt og vil endre stjernevurderingen min hvis den slutter å krasje!?!